tisdag 31 januari 2012

Slut på dagen en lax och många rödingar

5 kommentarer:

Andreas Karlsson sa...

Hej.
Hoppas allt är bra med er.
Vart lägger man i båten bu när det är fruset i vadstena?
Med vänlig hälsning, Andreas Team Spider

Team Vadstena Trolling sa...

Hej Anders!
Vi rampade i Hästholmen och gick söder ut.Du har ca 16 distans upp till vadstena om det är där du vill fiska.
Mvh

Andreas Karlsson sa...

Ok. ja för än så länge är det väl ingen fasa med isläget?
Men det e klart, om det fortsätter så här med kylan som slagit till nu så går det nog fort!!

Det e fortfarande bra på Vättern i alla fall hör man bortikring

ska ni ut i helgen``??

Team Vadstena Trolling sa...

Hästholmen vet jag är öppen övriga hamnar norr över är det is i gramvik vet jag inget om..
Fisket bra och bra vet jag inte beror ju på om man vill ligga och plocka småröding så är det ju gott om fisk men laxen är nog lätt räknade just nu..
Ut och kör.
Helgen jobbar jag så då blir det inget för oss..

Andreas Karlsson sa...

Det blev inget för oss heller.
Tycker kylan är för sträng.
Så jag tog och jobba med med..